Monday, November 7, 2011

Don't let it wane.


跟了好些人聊
总算 坚定了下来吧
这些日子里的飘浮不定
都应该停止了

它是属于我的 我知道
所以它会回来的

如果连我都不再相信
那又怎么可以呢

重新把照片贴在墙上的时候
我在想
我多久多久没有看着照片找到勇气了

这一次
是我跟自己的21

加油



倘若你也正在灰心
送给你这段歌词


And I won't give up like this
I will be given strength
Now that I've found it
Nothing can take that away

So many people are looking to me
To be strong and to fight
But I'm just surviving
And I maybe weak but I'm never defeated
And I'll keep believing

-Kate Voegele

No comments:

Post a Comment